{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

HJÆLP min hun kat er måske drægtig! {{forumTopicSubject}}

Hej alle Kger, jeg søger nogle seriøse råd og vejledning da jeg desværre tror min hun kat Tzasiki er drægtig. Hun har været stukket af 3 gange. 1. gang var hun væk i max 2 timer, den 2. gang var hun væk i 4-5 timer og den tredje gang (hvor hun var i løbetid) var hun væk hele aftenen og natten og kom først hjem kl 9 om morgen hvor hun efter min kærestes opfattelse så bange og vild ud i øjnene og turde ikke gå ind af vinduet og hun hvæste sågar af ham da han gik ud og hentede hende, det har hun aldrig nogensinde gjort. Hun kom hjem og var fedtet i nakken og under halen.

På nettet har jeg læst at en kat først får ægløsning 24 t efter parring, men betyder det at hun skal parres igen efter 24 t før hun kan blive drægtig eller overlever han kattens sæd i de 24 t og derefter befrugter hendes æg?

Jeg vil lige sige for en god ordens skyld et jeg godt ved at hun kan steriliseres selvom hun er med killinger men i min verden er det ikke en mulighed da jeg rent principelt er imod abort.

Hvis hun er med killinger vil jeg gerne høre om der er nogen herinde der i den kommende fremtid er interesseret i killinger? billede af Tzasiki kan ses på min profil. Faren er ukendt, men er set med en kæmpe rødstribet mis desværre (køn på denne mis kendes ikke) men den har været her før hvor vi gav den lidt mad. Dengang mente mig og min nabo at det var en hunmis eller kastreret han kat.

Omgåes hunkatte sammen i naturen eller er de rivaler som hovedregel?

Tak for jeres opmærksomhed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP min hun kat er måske drægtig!
  • #1   12. mar 2010 Okay det bekræfter jo desværre det jeg helst ville undgå, i hvilken uge kan man se de første tegn?

  • #3   12. mar 2010 Okay tusinde tak alle sammen jeg må jo holde øje med hende. Stopper hendes løbetid så brat op ?

  • #4   12. mar 2010 Ok det vil jeg være stærkt opmærksom på så..

    Ved du om 2 hun katte normalt omgåes i naturen? eller er de naturligt rivaler?


  • #5   12. mar 2010 ok, hun blev bare set i morges med en kæmpe rød mis. den har været forbi tidligere hvor vi gav den lidt mad der vurdede mig og min katte elskende nabo at det var en hun eller en kastreret han.

    Vi har flere gange haft besøg at naboens to hun misser men de har aldrig kunne enes og kommer i tutterne på hinanden. Så det er vel ikke sandsynligt at hun kan enes med andre hun misser


  • #6   12. mar 2010 Når man ikke ønsker killinger og er "pricipielt imod abort", så burde man nok have tænkt sig om noget før.

  • #7   12. mar 2010 Det råd hjalp mig jo ikke vel .. Der er jo folk her der priotere pengende til det bedste foder og faktisk behøver at spare op til 1700 kr. Og jeg nævnte blot at jeg ikke er til abort fordi så skriver folk ikke til mig at det er en mulighed.

    Åndsvag kommentar, no offense men du burde tænke dig om inden du svare .. Du ved folk skal jo kunne bruge den kommentar til noget ellers kan det være ligemeget at svare...


  • #8   12. mar 2010 spare op til 1700- det får lange udsigter, kan jeg regne ud. Det er så langtfra gratis at have et kuld killinger på kost osv.
    Men held og lykke. Jeg håber, det bliver et lille kuld, og at der ikke opstår problemer med drægtighed og fødsel.


  • #9   12. mar 2010 Tusinde tak for din bekymring men jeg tror jeg klare mig fint. Formålet ved min annonce var sådan set bare at få information om en hunkats drægtighed og ikke hvad jeg burde have gjort eller ikke gjort, desuden kan der altid ske uheld.

    Du må have en god aften


Kommentér på:
HJÆLP min hun kat er måske drægtig!

Annonce