{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynkelig kat
  • #1   22. feb God bedring med ham. smiley

  • #2   22. feb Joh tak, han skal nok komme sig, men 2 tabletter 2 gange dagligt + Metacam i 4 dage - spændende smiley
    Men spise DET kan han smiley


  • #3   22. feb Åh ja, medicin er for nogle katte noget, som fanden har skabt. Vi har en herhjemme, hvor vi godt kan glemme alt flydende, men mindre piller kan hun lokkes til at indtage, hvis vi propper pillen i et stykke gufstang. Derfor får hun også Ad tab nu i stedet for Advantage, som vi slet ikke får lov til at give hende.

  • #4   22. feb god bering til ham smiley smiley smiley

    jeg endte med at lave en body med høj krave til Simba (en benvarmer med ribkant, og så lavede jeg to huller til forbenene)
    han kunne simpelhen ikke lide kraverne. vi prøvede både en alm stiv og så den bløde. men den hjemmelavet var god, og vi blev ikke uvenner

    medicin er noget som f,,, har skabt,
    jo metacam kan Simba godt lide - han spiser det selv. Piller skal bare proppes ned i halsen


  • #5   22. feb Freddie er jo nem smiley
    Kraven har han affundet sig med og det såmænd også okay med at få "vasket hale".
    I morgen er det så 2 tabletter i Pill Assist og hvis det går som det gjorde i 2010, så glider de ned - jeg krydser smiley
    Metacam.... vi har prøvet det mange gange før, men om jeg kan styre ham med kraven er så det næste.
    Gudskelov skal han have det maks. en uge smiley
    Planen er når han er rask, at han skal tilbage på Solensia og hans blodprøver var fine og tænderne vurderede hun også, at de ikke gjorde ondt.
    Nu håber jeg så bare, at bakken bliver brugt, jeg tror at det er ham der har sat "hatte" de forkerte steder.
    Og Lucas???
    Han er blevet rask!!!!!
    Så rask, så han har gået "armgang" under sofaen - det kan jeg ikke huske hvornår han har gjort sidst.


  • #6   23. feb Nej hvor dejligt. smiley

    Vi har selv to syge killinger pt, der har sat klatter af overalt. Den ene er så godt som rask igen heldigvis. Og den anden er i bedring.

    Jeg kender desværre dine bekymringer lidt for godt. smiley


  • #7   23. feb Pyyy endnu en omgang dyrlæge, godt det er noget som kan behandles smiley

    Efter mit farvel til Mitti, er her jo kun Røde, men sikke en forandring der sker, når man kun har en kat tilbage, han er jo 12 år og snakker mere end nogen sinde, han tikker jo mad nu, det har han aldrig gjort før, men sad bare stille og rolig bag Mitti når han tiggede, nu må han selv gøre det smiley han sover selvfølgelig en del, men tager også nogle spurt ture rundt i hele huset, både oppe og nede, og ofte må jeg ligge strikketøjet, så der bliver plads på skødet til ham, det startede mens Mitti var syg, og trak sig væk, så kom Røde mere og mere.
    Det er så hårdt med syge katte, jeg håber i alle har raske katte snart smiley


  • #8   23. feb Jeg fik da én pille i ham i morges - bedre end ingenting i min optik.
    Han er meget overvægtig, men kraven skal ikke holde ham fra halen.... men det ser nu fint ud smiley
    Han er pludselig blevet meget adræt smiley
    Der er ikke sat hatte i nat - andre steder end i bakken, så det har nok gjort ondt.
    Dette her er jo "piese of cake" i forhold til andet jeg har prøvet - men minsandten om ikke også Lucas er blevet så rask så han går armgang under sofaen - her er der hverken designermøbler eller et Bo Bedre hjem....

    Jeg går weekenden i møde med fortrøstning - og håber godt nok Susanne, at der også snart kommer ro på hos dig.

    Jette:
    Røde er jo blevet enkemand og enehersker, så det er nok derfor han klistrer smiley


  • #9   23. feb Jeg sporer små fremskridt. Jeg håber bare, at hun når at få en smule næring indimellem alle klatterne, der iøvrigt er blevet lidt mindre omfattende.

  • #10   25. feb Nå men så nem er han heller ikke...
    Jeg fik nogle Pill Assist, men de var for gamle og kunne ikke bruges, så jeg prøvede med leverpostej, men nu er jeg blevet nødt til at tvinge dem i halsen på ham - indsmurt i leverpostej....

    Men:
    Han får Amoxibactin 100 mg. x2 dagligt og han har diarré og i dag har han også kastet karrygult væske op og har kvalme.
    Sideløbende får han Metacam og penicillin er han færdig med tirsdag aften og Metacam i aften.
    Han har lige fået kraven af, for den kunne ikke vaskes ren længere.
    Bør jeg være bekymret eller skal det være sådan?

    Han har aldrig fået det i tabletform før.


  • #11   25. feb det er ulempen med metacam, det kan være hårdt ved slimhinden i maven
    husk der skal gå nogle timer fra han kaster op til du må give ham metacam


  • #12   26. feb smiley øv for den, peniselin kan også være hård ved maven, så det er en hård omgang, jeg håber det virker og det går fremad smiley

  • #13   26. feb Han har i går fået kraven af og jeg har i dag overgivet mig, så han er ude lidt smiley

Kommentér på:
Ynkelig kat

Annonce