{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Min killing er bange {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag adopteret en killing fra et internat. Hun mjavede hele vejen hjem (ca. 30 minutters kørsel), hvilket jeg tænkte var normalt. Men efter vi kom hjem for ca. fire timer siden, har hun gemt sig og virker fortsat meget bange. Hun gemmer sig bag vaskemaskinen og bag ovnen (jeg kan ikke lukke af, så det ikke kan lade sig gøre for hende). Jeg har naturligvis både vand og mad til hende, men hun har ikke rigtig rørt noget af det. Hvad kan jeg gøre? Bliver det mon bedre? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing er bange
  • #1   3. feb Rolig nu. Killingen er lige kommet ind af døren efter at være blevet hevet væk fra alt det den kender smiley Du skal give den alt imellem et par dage og et par uger, så skal den nok stille og roligt komme frem.

    Sørg for at mad, vand og bakke i nærheden, så skal det nok gå. Gerne så tæt på bag vaskemaskinen som muligt, så den kan "komme til det" uden at "gå væk fra det trygge". Katte, især voksne, har svært ved at lande et nyt sted. Killinger går det oftest lidt lettere. Vores killing, som var meget bange til at starte med, gemte sig under min seng i et par timer, og så kom han ud. Men han var også meget "fremme i skoene" sagde internatet.

    Så giv det et par dage, og se om den ikke nok skal komme ud til jer. Så længe den spiser og drikker lidt, og går lidt på bakken, så skal I ikke være så bekymrede. Og den kan altså godt klare et par dage uden at gøre nogen af delene smiley


  • #2   3. feb Tusind tak for svaret! Hun er heldigvis allerede kommet ud af sin “skal”. Hun spinder og er meget kælen. Jeg tror det hjalp at jeg selv gav hende god tid til at komme frem. Kattebakke står ved siden af vaskemaskinen og mad og vand står også fremme, dog et andet sted smiley

  • #3   3. feb tålmodighed tålmodighed tålmodighed

    normalt siger man gerne at killinger skal bruge nogle dage til at falde til - nogen helt op til en uges tid. Voksne katte helt op til 2-3 uger

    så bare vent et par dage så vil hun være alle steder
    held og lykke med hende


  • #4   4. feb Der er en del katte, der ikke kan lide, når kattebakken står ved en larmende vaskemaskine.

  • #5   4. feb #4 hmm, altså jeg vasker ca. tøj en gang i ugen. Jeg kan evt stille den et andet sted hen når jeg vasker, men der er ikke rigtig andre steder end bryggerset den kan stå.

  • #6   4. feb Har du overvejet at sætte den på badeværelset i stedet for?

  • #7   4. feb Der er desværre ikke rigtig plads derude.

Kommentér på:
Min killing er bange

Annonce