{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Bedste steder at købe katte udstyr? {{forumTopicSubject}}

Vi får ikke kat foreløbigt, men jeg vil stadig gerne undersøge hvad der er på markedet og hvor jeg kan få de forskellige ting, så jeg har en ide om hvor jeg skal kigge når tiden kommer.
Så hvor er det godt at købe? smiley
Alt fra legetøj, kradsetræer, til kattebakke, sele osv. ja faktisk bare alt hvad man skal bruge til en kat.

Vi er stadig ved at undersøge hvilken type kat vi ønsker, så alt fra til en helt alm huskat til de store racer, så jeg vil gerne have gode bud til begge dele, da jeg tænker de store katte har brug for mere robuste ting smiley

Og hvad bruger i af kattegrus? Jeg synes det er en jungle at finde rundt i.

Jeg kunne også godt bruge bud på det bedste transport bur til bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste steder at købe katte udstyr?
  • #1   8. jan Zooplus.dk har alt hvad i skal bruge til rimelige priser.
    Vi er rigtig glade for både transportkasser af plastik men også dem der er lavet som tasker i nylon. De store plastikkasser er gode til tunge katte.
    På Jekas.dk kan man også købe fine ting. Her har vi købt kradsetræer og natur-legetøj.
    På cotonshoppen har vi købt lækre tæpper og kurve.


  • #2   8. jan zooplus og cotonshoppen bruger jeg også til hundene, så det er jo dejlig nemt smiley
    Jekas kender jeg ikke, så den vil jeg da tjekke ud.

    Jeg har en taske fra Sturdi, som egentligt er den mindste af hundenes, men måske katten også kunne bruge den, det er ikke så tit vi bruger den til hunden nemlig. Men tænkte netop en hård transportkasse måske er bedre i bilen.


  • #3   8. jan jeg bruger zooplus.de frem for den danske. Sparer en del penge
    den tyske har også et større udvalg end den danske - selvom at det er samme firma

    så er der også
    Bitiba.dk de er lidt billigere end zooplus,dk. Dog er udvalget ikke helt så stort
    det er et datterselskab til zooplus

    Jeg køber alt mit foder på zooplus - har tidligere også købt grus - Golden grey master, men fandt ud af at det var bedre at kunne hente ved behov end at skulle vente til jeg fik det hjem fra Tyskalnd ( eneste ulempe ved at købe i Tyskland, er jo at det tager længere tid at komme - oftes 4-5 hverdage)
    mens kattegrus køber jeg privat. Men jeg bruger van cat, Har også brugt Absolut aktiv kul,
    hende jeg køber det af køber det hos agrosam.dk
    de har flere forskellige

    kradsetræ bør altid være robust uanset om det er til maine cooner eller huskatte. selv huskattene kan være store og "vilde".
    nu har jeg 13 katte, så har et stort kradsetræ
    https://www.bitiba.dk/shop/kattetilbehoer/kradsetraeer/stor/hvid_creme/428624
    jeg købte det dog på zooplus,de for vel 8 år siden, og det er stadig flot

    sørg for en god transportkasse som er i god kvalitet. Som er god stor - også når killingen bliver voksen


  • #4   9. jan Tak Anja, det er længe siden jeg har kunne sparer penge ved at købe fra den tyske side fremfor den danske, men måske det er noget andet hvis man har kat, eller mængden man køber. smiley

    Jeg går generelt op i kvalitet. Jeg mente bare at jeg ved der bliver lavet ting specielt til store katte. De huskatte jeg har haft har ikke været store, men derfor kan de selvfølgelig godt blive det. Og vil altid købe efter den kat jeg har, uanset hvad vi ender med smiley

    Jeg foretrækker transportkasser som de kan bevæge sig lidt rundt i, så de kan ligge sig bedre til rette og lige stå op, hvis de trænger til at "strække ud".
    Regner ikke med den skal ud og kører i tide og utide, men den skal jo helst lære at det er ok at komme med, når den skal til dyrlæge osv.


  • #5   13. jan Du kan spare en del på den tyske side, hvis du altså køber stort ind.
    Grus - det absolut bedste er Ever Clean men det koster også en bondegård!
    Jeg bruger derfor Tigerino.

    En anden side jeg har opdaget som ikke har så stort udvalg om som vist er svensk, er www.brekz.dk. Her kan du også indimellem finde nogle billige varer smiley


Kommentér på:
Bedste steder at købe katte udstyr?

Annonce