{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Bliver min kat ked af det {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står i en situation hvor jeg skal flytte og ikke må have min kat på 1,5 år med

Jeg er så bange for at hvis jeg finder en ny ejer til hende at hun bliver ked af det og savner mig, kan hun føle jeg forlader hende og kommer hun til at tænke på mig eller glemmer hun mig?
Tænker hele tiden på om hun bliver ked af det i det nye hjem og ikke kan blive tryg uden mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver min kat ked af det
  • #1   2. jan hun vil ikke glemme dig
    men det vil ikke være sådan at hun vil gå og tænke på dig. men skulle du komme og besøge hende ja så vil hun kunne kende dig

    led efter en familie hvor din mavefornemmelse bare siger spar to. Det vil være vigtigt for dig
    hvis jeg var dig ville jeg nok sætte en pris på hende, så du får nogle mere seriøse henvendelser fra folk som faktisk vil sætte pris på hende - altså hvis hun er sterilisert mm


  • #2   3. jan Jeg vil lige tilføje prisen.
    MINDST 500 kr.
    Så sorterer du useriøse købere fra.

    Købere skal komme og besøge katten og hvis hun ikke gider at snakke med køber, så sender du dem hjem uden kat smiley

    Jeg prøvede det for 9 år siden og det var TYDELIGT at hun ikke gad børn, så hvis det er en familie - med hund, så lad dem alle komme, for så ser du også om hun suser ind under sofaen når hun ser en hund.

    Ellers er det korrekt hvad Anja siger, hun glemmer dig ikke ved gensyn, men hun tænker ikke på det som os mennesker.

    Det er gudskelov en ung kat, så der bør være en god chance.


  • #3   3. jan Min datter havde en kat som var ompladseret flere gange, han var en skøn og kærlig kat, hvor man ikke kunne mærke, at han havde haft flere hjem, eller også var han bare taknemlig for det hjem han fik.
    Fabian var blevet lovet, at det hjem han fik, ved min datter, var det sidste, og det holdt ved smiley
    Det kan være svært at finde et nyt hjem, men se dig for og lav en god aftale med dem.


Kommentér på:
Bliver min kat ked af det

Annonce