{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Belinda
Belinda
Tilmeldt:
23. dec 2023
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2

2 killing, køn, sammenføring og andre gode råd {{forumTopicSubject}}

Hej kattefolk

Efter at have mistet min gamle kat, har jeg for en måned siden fået en ragdoll killing som nu er 5 måneder, han er selvfølgelig legesyg og opmærksomhedskrævende men også racetypisk rolig og putteglad.

Jeg har altid gerne ville have to sammen, så vi har i dag været ude på et internat og endte med at reservere en rød han på anslået 19 uger så ca 4,5 måneder. Han var kælen og legesyg i buret og lidt mere rolig udenfor buret. Han var lidt tilbageholden. Han kommer fra ukendte forhold andet end at han kom med flere andre katte og killinger. En rød han har nok været lidt af en drøm for mig derfor ham. Andet end at han var i tandskifte og var i bur med 2 andre hanner på anslået 5 og 7 måneder kunne de ikkee oplyse mere om ham.

Vi har endnu en aftale på internatet den 26. december, men på vejen hjem blev jeg i tvivl om en han var det rette. Der var også en hunkilling på 12 uger som vi også kunne lide. Min tvivl kommer af at han er ældre og større end vores nuværende killing og om 2 hanner fungerer sammen eller om det er bedre med en af hver. Når han er større vil han så være efter vores killing?

Vi her udover killingen 2 store voksne hunde som altid har haft kat i hjemmet, så de er vant til katte. De er allerede på under en måned blevet meget glade for vores ragdoll, og kunne måske finde på at beskytte ham.

Begge katte skal være indekatte så vi ikke har en der må og en der ikke må kunne ud. Vi har en mindre kattevoliere til sommeren.

Sidst jeg havde to katte sammen var de kuldsøstre og boede hjemme ved mine forældre.

Så tror jeg at jeg har fået det hele med, beklager det blev lidt langt smiley

Hvad tænker I om køn, sammenføring og andre rode råd til os?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 killing, køn, sammenføring og andre gode råd
Kommentér på:
2 killing, køn, sammenføring og andre gode råd

Annonce