{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Noget af en dag {{forumTopicSubject}}

Noget af en dag????
Mine dyrlæger har 2 dyrlægeklinikker
Nusseplet skulle være en dyrlægeklinik kl 8:15 og havde glemt og tage mad fra i går og hun skal ha 2 knækket tænder ud men fordi der jeg kom havde hun snart ikke spist i 2 timer og så valgte dyrlæge og tage min kat som nr 2 og ikke 1.
Og så var vi lige kørt og jeg handler ind så ringet dyrlæge men set det ikke før jeg skulle betalt mine varer og så kommet jeg ud til bil og så ringer til dyrlæge fordi troede det var noget galt med nusseplet men nej det var om Mausi som skulle til den anden
dyrlægeklinik og hvordan det gik og om jeg kunne kom før og ja kunne jeg godt og så ca 5 min senere ringer dyrlæge igen fordi nu hvor det går beder med Mausi så om jeg kunne kom til den tid kl 11:40 nu hvor Mausi ikke også skulle i narkose. ?? muasi skal ha øre dråber i 5 dage mere og så skal jeg rens øre 1 gang i uge i 3 mdr.??
Nusseplet er kommet hjem og har fået stænger i undermunden og hun må kun få våd mad i 7-10 dage og hun skal til kontrol næste fredag , og hun er ved og kom mere mere til hende selv ??

Et spørgsmål
Hvor tit skal en kat ca spise om dagen
Fordi har en kat som ikke vil spise våd mad og nusseplet må ikke få tørfoder så det tager jeg væk men normalt har de tørfoder 24/7


Kommentarer på:  Noget af en dag
  • #1   3. sep 2020 Har hun knækketkæben? Håber det går godt smiley

  • #2   3. sep 2020 Hvis du kun giver vådfoder så 2-3 gange måske mere alt efter om hun stadig er sulten mine får normalt 2-3 gange af ca. 100g delt ud over 3 portioner og så nogle gange får de en Extra omgang hvis de er mere sultne så ca. 300g giver jeg mine 3 når de også spiser tørfoder uden tørfoder ville jeg nok give dem 150g ca, om dagen hver men kommer også meget an på kvaliteten f.eks oplever min mor at skulle give hendes næsten dobbelt så meget når de får nogke bestemte mærker og mindre når de får andre nogle har højere indhold af kød og de mætter bedre i længere tid og i mindre mængde end mærker med mange kulhydrater/vegetabilske produkter i det vigtigste er at hun kan lide maden dog så evt køb ind i maxizoo af noget for de har smagsgaranti så hvis hun ikke kan lide det kan du få pengene tilbage jeg forstod desværre ikke det med den anden kat og om det er vigtigt

  • #3   4. sep 2020 Nej hun har Knækket to tænder af de små og dem har hun fået ud

  • #4   4. sep 2020 tørfoder som de normalt har 24/7 er purizon

    Våd mad Bozita og det ny Lidl har fået og noget fra aldi kun dem på dåser og så har jeg fra Mærke cosma nature og applaws tun,

    Men hva er det du ikke forslår med den anden kat? om hva var vigtigt?


  • Sarah J
    Sarah J Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 11 Svar: 2
    #5   4. sep 2020 Hold da op en omgang. Håber alt bliver ok

  • #6   4. sep 2020 Vådfoder som det eneste så er det omkring 400g for en kat på 4 kg, og jeg ville give mindst 4 gange om dagen.

  • #7   4. sep 2020 Ja det var noget af en dag men alt er fint igen,


    Mine katte få alt det våd mad de vil ha, men har bare batmus som ikke vil ha våd mad og skal ha tørfoder men jeg har taget tørfoder ud på badeværelset og så jeg batmus med der ud nogle gange,




    profilbillede
Kommentér på:
Noget af en dag

Annonce