{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KØB ALTID MED STAMTAVLE
  • #1   23. aug 2020 Har samme problem med den tyrkisk angora. Når en killing er hvid og har blå eller er oddeyed, sælges de som tyrkisk angora. Da disse killinger ofte har forælder er hvide bliver der født døvekillinger. I FIFe må man kun avle farvet/hvid for at undgå døve killinger.
    Når jeg kontakter sælger for, at hører på killingernes forældre, da der ikke er mange der opdrætter TUA med stamtarvler her i DK og måske jeg kan lave et samarbejde med brug af avlshankatten. Men nej forældrene til killingerne er ingen tarvler. fik endt et foto af sælgers hankat, men desværre kendte jeg denne og den har været kasteret i over 10 år. Et godt råd, skriv til Gul&gratis og anmeld at sælger bruger ægte uden tavler. Det lykkes mig, at få stoppet disse annoncer på Gul&gratis. Desværre kan Felis Danica ikke hjælpe, når sælger ikke er medlem af en af deres katteklubber. Men måske skal specialklubberne ind over problemet.


  • #2   23. aug 2020 Vi anmelder annoncer i flæng men de opstår hurtigere end man kan få dem fjernet smiley

  • #3   24. aug 2020 Jeg savner så meget, at der fra diverse katte og hundekredse, internater og dyrlæger, at der kom fokus på problemet med alle skod avlere af diverse dyr.

    At der jævnligt dukkede synligt info, oplysninger, reklame mm. om hvad der er vigtigt, når hr og fr DK. gerne vil have et kæledyr. Ikke nødvendigvis afhængigt af stamtavle men at folk kun købte dyr hos avlere/opdrættere, der havde styr på arvelige sygdomme og fik sundhedspapirer på de killinger de ville sælge.

    Alt for mange mennesker aner ikke hvor meget det betyder. Mange tror vist at 1 kat x 1 kat giver altid 100% raske killinger og at sælger er ærlig, reel, elsker dyrene osv. De gør det i hvertfald slet ikke for pengene.......

    Det nytter ikke noget at pudse DB, DV og politi på de grimme, for de holder aldrig op og få alt for lange tøjler.

    DB og DV skulle i øvrigt have beføjelser til at tvinge sig adgang til et hvert hjem, hvor der er god mistanke om misrøgtede dyr, samt hvalpefabrikker.



Kommentér på:
KØB ALTID MED STAMTAVLE

Annonce