{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Fejl i Kattemagasinet.. MEGET trælst! {{forumTopicSubject}}

Øv!!
Da jeg fik det sidste Kattemagasin skyndte jeg mig jo med det samme at slå op på siden over den udstilling der var i Auning/Gl. Estrup d. 23. Juli for jeg vidste at Mea ville være nævnt da hun blev BIS og EX1 hun huskat der..

Og hvad står der så!!! Mea står nævnt under bedste hankat! Og under hunkat står Nando, hankatten/killingen som blev EX!.. Hvor ER jeg bare skuffet!! Første og nok også eneste gang af Mea/en af mine katte kommer på sådan en liste og så kan de ikke engang gøre det rigtigt!!

Og det ALLERværste er at jeg allerede Har kontaktet katteklubben for længe siden (kort tid efter udstillingen) da jeg så at hun ved en fejl stod som bedste han der, og blev Lovet at de ville rettet det! Og det har de stadig ikke! Det synes jeg altså er bittert! Havde sådan glædet mig! Min Mea er bestemt ikke en hankat! :o(
Og bare fordi de er huskatte har de heller ikke skrevet af de blev BIS og BIV.. Kun bedste han og bedste modsatte køn..

Ja, det skulle bare lige ud.. jeg kan godt hilse og se at jeg er utilfreds med katteklubben og hende jeg skrev til som lovede at det ville blive rettet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl i Kattemagasinet.. MEGET trælst!
  • #1   3. nov 2006 Hej Eva...

    Jeg forstår da godt, at du syntes det er bittert og at du er skuffet over det.

    Det er da klart at du er vild stolt over Mea, og har glædet dig til at se det i bladet.
    Jeg syntes da virkelig også, at det er ringe, at de ikke har rettet fejlen, når du har kontaktet dem, lige så snart du så fejlen, så man kan jo sige, at de er blevet gjort opmærksom på det inden de trykte bladet.

    Du må bare glæde dig rigtig meget over det alligevel, for det er jo bare rigtig flot, at hun klarede sig så godt.
    Og jeg vil da lige benytte lejligheden til at ønske jer et kæmpe stor tillykke med titlen.
    God weekend... håber den bliver god...


  • #2   3. nov 2006 Og bare fordi de er huskatte har de heller ikke skrevet af de blev BIS og BIV.. Kun bedste han og bedste modsatte køn.. Hvilket jo godt nok er lidt det samme, det står bare ikke på samme måde, suk..

    Petrine - Rart med lidt forståelse ;o) Og mange tak..


  • #3   3. nov 2006 Det var da så lidt.... forstår dig så udmærket godt.
    Hvis jeg havde været afsted på udstilling med en af mine huskatte, og dette skete, ville jeg have det fuldstændig lige som dig.

    De burde jo også få samme behandling som racekattene.
    Det er altså ærgeligt, at der sker sådan en fejl!!!


  • #4   3. nov 2006 Jeg kan godt forstå du er skuffet. Desværre har huskatten ikke så høj agtelse, som de fleste af os gerne så.
    Men jeg synes nu du skal løfte hagen og være stolt som en pave over din dejlige kat og så s**** hul i at sætternissen har lavet en fejl.


  • #5   4. nov 2006 Jeg bemærkede også fejlen, for jeg står som ejer af Nando - og det er jeg ikke. Jeg er kun hans opdrætter.

    Det er i øvrigt BIS og BOX, de blev - ikke BIS og BIV smiley
    BIS = Best in show
    BOX = Best opposite sex
    Og de må begge have fået karakteren EX1.


  • #6   4. nov 2006 Katrine - Nårh ja, det er også rigtigt..
    Kunne ikke helt huske hvad det hed, var mest optaget af hvad Mea blev.. Hehe

    Lone - Jeg er også meget stolt af mine super dejlige skat!!
    Men det er nu en skam de ikke sætter dem højere.. Racekatte er en god ting, men jeg synes nu efterhånden huskatte er den allerbedste race :o)

    Denise - Ja, det synes jeg også.. Eller da i det mindste lige tage og rette det på deres hjemmeside.. Jeg må lige skrive en mail igen


  • #7   7. nov 2006 Helle - Nej, jeg tror heller ikke at lige den fejl skyldes huskat/racekat, jeg undrer mig bare over at de ikke skriver BIS osv som de gør med racekattene?

    Det med at huskattene ikke bliver regnet så meget er mest noget jeg har oplevet fra en dommers side (har kun været til to internationale udstillinger - og to hobby uden desciderede dommere)
    Hehe, tilgengæld får man tit meget postive reaktioner fra puplikum der lige pludselig kan se en kat ligesom dem de selv har derhjemme..


  • #8   7. nov 2006 deciderede og publikum..


Kommentér på:
Fejl i Kattemagasinet.. MEGET trælst!

Annonce