Et godt tip til kattebakkehømhøm :) {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lidt og surfer sider, og så faldt jeg over en blespand som jeg var sikker på jeg havde set før, og sørme sandt! Det er præcis den samme som hos zooplus, så tænkte jeg da lige ville give et godt tip hvis man kunne tænke sig sådan en, den står nemlig selv på min ønskeliste
Spanden er på tilbud lige nu til 98kr her (inkl. en refill):
http://www.babygear.dk/blespand-korbell.html
Dog er poserne stadig billigst på zooplus, så dem kan man jo bestille ekstra af i sin næste bestilling derinde
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/litterlocker_litterchamp/litter_champ/219328
Håber i kan bruge mit lille tip til noget
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Og jeg er MEGET glad for den!
Kan helt klart anbefales!
Og selvom den så måtte stå op ad en radiator afgiver den INGEN lugt overhovedet!
okt 2007
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 208
Vi har en almindelig toiletspand pt, men det fungerer ikke optimalt, fordi den simpelthen er for lille, så skal tømme den (spanden) flere gange om ugen og det gider jeg simpelthen ikke
Vores lugter ikke og det er selvom det er en helt almindelig toiletspand, så tænker da kun den her med ekstra tætninger da må være mindst lige så god
Louise hvis jeg skulle putte det i vores 'store' skraldespand hver gang så skulle jeg to-tre gange om dagen gå godt 100 meter ned til den selv i dårligt vejr, og det gider jeg ikke af ren dovenskab
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.438
Min pose bliver sat uden for døren til jeg skal afsted og så tager jeg turen forbi skraldeøen med de 2 katte poser og det fra køkkenet ryger med i samme omgang.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg gør sådan cirka som Jette - nemt når man bor nede ved jorden. Så er det bare med at få det tisselort ud af huset
Her ligger der tit 3-4 små (genbrugs)poser med klumper på terrassen, og 1-2 x dgl. bliver de smidt i almindelig skraldepose, og ud i skraldecontainer.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
er super glade for dem.
jeg syntes så at poserne er for dyre, og da de skal på møddingen så skal det være en pose som opløses efterhånden. så jeg køber nogle øko poser hos min spar butik. til bare 17.95 pr styk
nu skifter jeg så poser hver 2-3 dage.
men man kan slet ikke lugte noget som helst - så de kan anbefales. helt sikkert
nov 2013
I forhold til at den kan blive tung, det bliver vores spand i forvejen, det smarte med den her er at så klipper man bare posen af lidt oftere hvis man ikke vil gøre den så tung
Anja tænker at når vi kun har to katte burde en pakke poser ihvertfald kunne holde en måned og når man kan købe 3 for 100 så bliver det ikke meget dyrere end de poser vi køber i forvejen, men har jo ikke prøvet den endnu så det jo svært at svare på Glæder mig til at teste min ihvertfald, den skulle komme om et par dage
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 205
nov 2013
okt 2007
nov 2013
okt 2007
Og jeg synes nu ikke poserne er så dyre. Jeg bestiller gerne en 3-pak med når jeg mangler og alligevel skal have foder eller grus hjem
nov 2013
Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 102
nov 2013
Min ligger på posthuset, ihh! Håber jeg har tid i morgen eller i løbet af weekenden til at hente den og få den testet
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
så er det billigere at købe 3 poser for under 60 kr
men med 14 katte så holder tingene så ret længe i forhold til hvis man har 1
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
jeg køber høm høm poser hvor de er billigst (oftest zooplus) og smider dem i køkkenskrald (de sidste poser var lugtneutraliserende) og den bliver tømt hver/hveranden dag og lugter kun hvis man åbner skabet og stikker næsen ned i det. har observeret at hvis der ligger tisklump oven på lorteklumper lugter det ikke, hvis lorten ligger øverst lugter det.
Et godt tip til kattebakkehømhøm :)