{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.672 visninger | Oprettet:

Et godt tip til kattebakkehømhøm :) {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lidt og surfer sider, og så faldt jeg over en blespand som jeg var sikker på jeg havde set før, og sørme sandt! Det er præcis den samme som hos zooplus, så tænkte jeg da lige ville give et godt tip hvis man kunne tænke sig sådan en, den står nemlig selv på min ønskeliste smiley

Spanden er på tilbud lige nu til 98kr her (inkl. en refill):
http://www.babygear.dk/blespand-korbell.html

Dog er poserne stadig billigst på zooplus, så dem kan man jo bestille ekstra af i sin næste bestilling derinde smiley
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/litterlocker_litterchamp/litter_champ/219328

Håber i kan bruge mit lille tip til noget smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt tip til kattebakkehømhøm :)
  • #1   27. apr 2016 Jeg har den spand der, dog købte jeg den på ZooPlus i sin tid smiley
    Og jeg er MEGET glad for den! smiley
    Kan helt klart anbefales!
    Og selvom den så måtte stå op ad en radiator afgiver den INGEN lugt overhovedet!

• #3   27. apr 2016 Nu hvor jeg kun har 1 kat tømmer jeg spanden hver eller hver anden uge, og den lugter ikke det mindste smiley

• #4   27. apr 2016 Dejligt den kan anbefales!
    Vi har en almindelig toiletspand pt, men det fungerer ikke optimalt, fordi den simpelthen er for lille, så skal tømme den (spanden) flere gange om ugen og det gider jeg simpelthen ikke smiley
    Vores lugter ikke og det er selvom det er en helt almindelig toiletspand, så tænker da kun den her med ekstra tætninger da må være mindst lige så god smiley
    Louise hvis jeg skulle putte det i vores 'store' skraldespand hver gang så skulle jeg to-tre gange om dagen gå godt 100 meter ned til den selv i dårligt vejr, og det gider jeg ikke af ren dovenskab smiley

• #5   27. apr 2016 Min datter brugte baby spanden til kattegrus, efter at hun ikke brugte den til bleer mere, men hun stoppede hurtigt, for den kan godt nok blive tung, og de poser der skal i er ikke billige.
    Min pose bliver sat uden for døren til jeg skal afsted smiley og så tager jeg turen forbi skraldeøen med de 2 katte poser og det fra køkkenet ryger med i samme omgang.

• #6   27. apr 2016 Sådan en spand skal nok være anvendelig, hvis man bor i lejlighed.

Jeg gør sådan cirka som Jette - nemt når man bor nede ved jorden. Så er det bare med at få det tisselort ud af huset smiley
    Her ligger der tit 3-4 små (genbrugs)poser med klumper på terrassen, og 1-2 x dgl. bliver de smidt i almindelig skraldepose, og ud i skraldecontainer.

• #7   27. apr 2016 jeg har to styks - en på hver sals
    er super glade for dem.

jeg syntes så at poserne er for dyre, og da de skal på møddingen så skal det være en pose som opløses efterhånden. så jeg køber nogle øko poser hos min spar butik. til bare 17.95 pr styk
    nu skifter jeg så poser hver 2-3 dage.
    men man kan slet ikke lugte noget som helst - så de kan anbefales. helt sikkert

• #8   27. apr 2016 Vi går kun ud med skraldespanden en gang om ugen, og hvis vores katte Høm Høm skulle stå udenfor så ville alle de løse hunde nok splitte poserne ad og krydre vores have med det kattelort de ikke fik spist 0.o Så det er ikke rigtig en mulighed, samtidig med at jeg hade at der står ting udenfor min dør, det er sted jeg bare synes der skal se pænt ud xP Jeg får trykken i maven bare når overboen lader der hundelorteposer stå ude foran vores dør 0.o Synes det ad smiley
    I forhold til at den kan blive tung, det bliver vores spand i forvejen, det smarte med den her er at så klipper man bare posen af lidt oftere hvis man ikke vil gøre den så tung smiley
    Anja tænker at når vi kun har to katte burde en pakke poser ihvertfald kunne holde en måned og når man kan købe 3 for 100 så bliver det ikke meget dyrere end de poser vi køber i forvejen, men har jo ikke prøvet den endnu så det jo svært at svare på smiley Glæder mig til at teste min ihvertfald, den skulle komme om et par dage smiley

• #9   27. apr 2016 Jeg har helt almindelige fryseposer. Så tømmer jeg første gang om aftenen med en ny pose, binder knude på og bruger samme pose næste morgen og tager den med ned i skraldespanden når jeg skal på arbejde

• #10   28. apr 2016 Lotte & Misse: Hvor lang tid ca holder en pakke poser hos dig og hvor mange katte har du?

• #11   28. apr 2016 Jeg har 1 kat og vil tro en pakke poser holder omkring 2 måneder smiley

• #12   28. apr 2016 Mange tak for svaret smiley Vi har to, så vil det nok holde omkring det halve, ca. 1 måned smiley Det passer nok meget godt smiley

• #13   28. apr 2016 Ja det passer nok meget godt smiley
    Og jeg synes nu ikke poserne er så dyre. Jeg bestiller gerne en 3-pak med når jeg mangler og alligevel skal have foder eller grus hjem smiley

• #14   28. apr 2016 Jeg har også samme spand, dog også bestilt på zooplus, og det har været det bedste køb længe! Den lugter slet ikke, og i en lejlighed er det ret vigtigt smiley kan varmt anbefale den! Har haft den i ca. 2 år, og har stadig masser af den originale pose tilbage, så en god investering har det helt sikkert været!

• #15   28. apr 2016 Theresa, lyder dejligt der er en mere der kan anbefale den smiley
    Min ligger på posthuset, ihh! Håber jeg har tid i morgen eller i løbet af weekenden til at hente den og få den testet smiley

• #16   28. apr 2016 nu holder 3 poser ikke ret længe når man skal skifte hver 2-3 dag.
    så er det billigere at købe 3 poser for under 60 kr

men med 14 katte så holder tingene så ret længe i forhold til hvis man har 1 smiley

• #17   1. maj 2016 hvis man fx bruger cats best øko plus kan man smide det i toilettet...
    jeg køber høm høm poser hvor de er billigst (oftest zooplus) og smider dem i køkkenskrald (de sidste poser var lugtneutraliserende) og den bliver tømt hver/hveranden dag og lugter kun hvis man åbner skabet og stikker næsen ned i det. har observeret at hvis der ligger tisklump oven på lorteklumper lugter det ikke, hvis lorten ligger øverst lugter det.

Kommentér på:
Et godt tip til kattebakkehømhøm :)

Annonce