11. okt 2006 Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Blærersten igen. :-( {{forumTopicSubject}}
I forgårds aftes, så jeg Perle drengen begyndte at stå og tisse i laaang tid og der kom næsten ikke noget tis ud.
Så til dyrlægen med ham i går hvor han blev bedøvet og fik lagt et kateter op i urinrøret og blærer blev skyllet godt igennem. Men der sidder stadig sten i blæren. ævv ....Han har så overnattet der fra i går og skal være der til på fredag. Han har fået en skærm på, men spist lidt.
Perle havde samme problem for præcis 1 år siden og stenene har været der i det år, da stenene ligge det samme sted som ses på røntgenbillede fra sidste år, så jeg er så ked af at han nu igen har de forbandede sten og at han skal ligge der i 3 dage og have kateter oppe og ligger med drops
Jeg går og er bare så trist på Perles vegne, men ved det er det bedste for ham at overnatte på dyreklinikken i 3 dage, selv om dyrlægen sagde at jeg godt måtte hente ham i morgen, men anbefalede mig at give ham 3 dage og det vil jeg selvfølgelig gøre. men åhhh det gør ondt. Ville bare ud med det.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
det er aldrig sjovt med blæresten...
god bedring med ham
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er så hårdt nå ens små misser er sløje, man er så magtesløs og ved at de små pus er helt uforstående for at al den virak med dyrlæge m.m. er for deres bedste..
Jeg håber han snart kommer ovenpå igen
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
problemet var dog at han er gammel internatskat og har boet der i 4 år, så burer er bare slet ikke ham. så han ville ikke spise eller noget før jeg kom.
det havde jeg det rigtig skidt med.
Blærersten igen. :-(