{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366

Blærersten igen. :-( {{forumTopicSubject}}

I forgårds aftes, så jeg Perle drengen begyndte at stå og tisse i laaang tid og der kom næsten ikke noget tis ud.
Så til dyrlægen med ham i går hvor han blev bedøvet og fik lagt et kateter op i urinrøret og blærer blev skyllet godt igennem. Men der sidder stadig sten i blæren. ævv ....Han har så overnattet der fra i går og skal være der til på fredag. Han har fået en skærm på, men spist lidt.

Perle havde samme problem for præcis 1 år siden og stenene har været der i det år, da stenene ligge det samme sted som ses på røntgenbillede fra sidste år, så jeg er så ked af at han nu igen har de forbandede sten og at han skal ligge der i 3 dage og have kateter oppe og ligger med drops smiley

Jeg går og er bare så trist på Perles vegne, men ved det er det bedste for ham at overnatte på dyreklinikken i 3 dage, selv om dyrlægen sagde at jeg godt måtte hente ham i morgen, men anbefalede mig at give ham 3 dage og det vil jeg selvfølgelig gøre. men åhhh det gør ondt. smiley Ville bare ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærersten igen. :-(
  • #1   13. maj 2015 øv øv øv smiley

det er aldrig sjovt med blæresten...
    god bedring med ham

• #3   13. maj 2015 Øøøøvvv hvor det synd for Perle drengen, føler med både dig og ham.. smiley

Det er så hårdt nå ens små misser er sløje, man er så magtesløs og ved at de små pus er helt uforstående for at al den virak med dyrlæge m.m. er for deres bedste..
    Jeg håber han snart kommer ovenpå igen smiley

• #4   13. maj 2015 Xxxxx for, at han kommer godt igennem det smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #5   14. maj 2015 Tak skal I have. smiley Ja det er så hård når vores misser bliver syge, man går rundt dagen lang og tænker på om han nu har det godt som han ligger der i buret og om han spiser og håber ikke han sidder der og er bange, med alle de slanger og skærmen han har skal have på. smiley Tiden føles sååå lang. Jeg har dog aldrig haft en kat der måtte indlægges hos dyrlægen i 3 dage, så jeg har lidt ondt i maven. En nat til skal han være der, ejj det gør ondt. smiley

• #6   14. maj 2015 da min sidste år fik sådan en tur var det heldigvis "kun" fra den ene dag til den anden
    problemet var dog at han er gammel internatskat og har boet der i 4 år, så burer er bare slet ikke ham. så han ville ikke spise eller noget før jeg kom.
    det havde jeg det rigtig skidt med.

Kommentér på:
Blærersten igen. :-(

Annonce