{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Dette indlæg er sendt til Bazoom {{forumTopicSubject}}

Hej Bazoom
I den sidste lange tid er utrolig mange tråde blevet slettet.

Alle de slettede tråde gør at mange vigtige oplysninger ikke kommer op smiley

Det er alt ødelæggende med et forum hvor debatterne igen og igen bliver brudt.
fordi TS ikke er enig i de svar de måtte få smiley

Det burde være logik for burhøns,at tråde der forsvinde/slettes ,og
tråde folk bruger tid og kræfter på at svare,ikke bareskal forsvinder i den blå luft smiley

Kan der ikke gøres noget fra jeres side,sådan at tråde kun kan
slettes,hvis der er en gyldig grund.

Så KG bliver ved med at være et forum,hvor folk har lyst til at deltage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dette indlæg er sendt til Bazoom
  • #1   5. mar 2013 Fint smiley

  • #2   5. mar 2013 Super smiley

  • #3   5. mar 2013 Tak Jette smiley og Heidi smiley

  • #4   5. mar 2013 Enig Enig

    Skønt at endnu en skriver til dem om samme problematik... mon ikke snart de gør noget ved det ??
    Tak Tine smiley


  • #5   5. mar 2013 Nu spørger jeg nok dumt men kan det ikke være fuldstændig ligemegt hvis folk er så lave at slette deres indlæg igen?

    Hvad skal der kunne gøres ved det?


  • #6   5. mar 2013 Fint indlæg til Bazoom.

    Dog er jeg uenig i én ting - netop at man ikke selv må slette tråde!
    Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg indimellem rydder lidt op i emner der er uddøde eller bare simple spørgsmål, hvor der bare er kommet af- eller bekræftelser ind. Jeg har også en enkelt gang slettet en tråd der var meget personlig og omhandlede en evt. kommende bruger. I denne tråd gjorde jeg opmærksom på at det ville ske.

    Men jeg synes at HA'erne skal være lidt mere obs på stemningen i de enkelte tråde og skride ind lidt før - dette er også gældende for TS'erne

    Mimmi:
    Man behøver ikke at være "lav" for at slette, der kan også ligge tungtvejende grunde bag, men grunden til dette er, at især hos Teens er der mange sensible eller direkte provokerende i deres adfærd for der er kun én der har ret - og det er dem selv;)


  • #7   6. mar 2013 Fantastisk hvis der kunne ændres i den funktion!
    godt du har taget initiativ til at skrive til dem ! Thumbs up her fra smiley


  • #8   6. mar 2013 Hejsa
    Mange tak for jeres opbakning smiley
    Det luner smiley
    GH
    Ja vi håber smiley
    ,jo flere der gør bazoom opmærksom på problemet,jo bedre er det.

    Skriver hvis jeg hører noget ,hvis ikke, bliver jeg ved til de bliver trætte af mig ,-)
    Det kan være jeg bliver frosset ,he he


  • #10   6. mar 2013 Jeg er helt enig, man gider ikke spilde tid på at skrive noget for derefter at opdage at tråden er slettet.

    Omvendt synes jeg også sproget herinde alt for ofte bærer alt for tydeligt præg af at folk sidder bag en skærm og ikke mødes ansigt-til-ansigt.
    Jeg forstår godt dem der utallige gange har skrevet om hvorfor man ikke bare skal have et hygge-kuld, kan blive trætte i ansigtet, når den ene efter den anden fortæller om det kuld killinger de snart skal have. Og som de glæder sig til.
    Men når/hvis de ikke ved bedre, hjælper det ingen, at de får en spand l*rt i hovedet, slet ikke kattene.

    Jeg <i>ved</i> det er svært at omvende, især hvis en person har sat sig det i hovedet og glæder sig til killingerne.
    Vil man forsøge at hjælpe kattene hjælper det bare ikke at skælde ud og blive sarkastisk. Oplysning, oplysning, oplysning....


    Jeg synes dog der skal være en form bagdør, så man kan bede HA om at slette en tråd, hvis der er en 'gyldig'/fornuftig grund.

    Eller der kan laves en 'afdeling' for tråde med kort levetid (der hurtigt bliver uaktuelle), hvor brugerne gerne må slette. Og hvor det tydeligt fremgår at tråden kan slettes.
    Det kunne afhjælpe, det <b>Marianne Neutraliser en kat ...</b> ser som et problem.


  • #11   6. mar 2013 Men Pia og Marianne..

    Tine skriver jo netop:
    <i>Kan der ikke gøres noget fra jeres side,sådan at tråde kun kan
    slettes,hvis der er en gyldig grund.</i>

    Så det er jo netop sådan at man skal kunne slette hvis ´man har en gyldig grund, altså med en HA indover, kunne jeg forestille mig..


  • #12   6. mar 2013 Heidi
    Tak smiley
    Jeg mener bestemt at en HA skal med ind over smiley

    Og ja kommunikation via skrift er svært,og det bliver nemt misforstået,det har jeg selv erfaret og lært noget af. smiley

    Men stadig nytter en debat intet hvis tråden bliver slettet pga uenighed.

    Det ødelægger hele ideen med et debatforum mener jeg.


  • #13   6. mar 2013 Enig Tine..

    Og ofte er alt hvad der bliver sagt/ skrevet i en tråd der slettes ikke negativt, og er rent faktisk brugbart også for andre..

    Jeg har da opserveret tråde som er blevet kørt alt for langt og hvor jeg godt kan forstå at trådstarter har trukket sig, men mener ikke at tråden bør slettes af den grund, så må det kunne være sådan at trådstarter kan trække sig ud af tråden og det evt kan vises på den måde, at trådstarter navn ændre farve eller noget, ligesom når fólk bliver frosset, så bliver de lyseblå, og der står frosset under navnet..
    Så kunne det måske være sådan at når en trådstarter trækker sig fra en tråd at så ændre navnet farve til feks lysrød og der under navnet står forladt tråden, - blot en strø tanke.. smiley


  • #14   6. mar 2013 Marianne

    Nej det behøver man ikke, men ofte er det jo fordi man ikke for ønskede kommentar tænker jeg.

    Kan bare ikke forstår hvorfor man ikke skal have lov til at slette hvis man vil.


  • #15   6. mar 2013 Mimmi, du skriver:

    <i>Kan bare ikke forstår hvorfor man ikke skal have lov til at slette hvis man vil.</i>


    Det står op til flere gange i denne tråd, hvorfor flere synes man ikke skal have lov til det:
    - Det ødelægger idéen med et debat-forum
    - Andre kan have glæde af tråden
    - Folk bruger tid på at svare og forventer ikke deres svar bare slettes; man kan ikke forvente nogle fortsat 'gider' bruge tid på at hjælpe, hvis det de skriver bare slettes

    Kan du omvendt forklare, hvorfor du synes det er en god idé at tråde i et debat-forum slettes?
    Og her tænker jeg på helt overordnet, jeg mener jo også at man skal kunne få lov <i>i særlige tilfælde</i>, men at der skal en HA ind over, så det ikke bliver en 'dårlig vane'.

    smiley


  • #16   6. mar 2013 Pia

    Jeg tænker f.eks er der mange her inde der nok ville fare op i det røde felt over et spørgsmål som evt inde/ude katte. Opretteren af tråden har fået nok at grimme eller ubrulige beskeder, så er det vel ok at slette? Jeg personligt ville ikke gerne have en tråd her inde hvor jeg blev til skyde skive, og ikke kunne få lov at slette igen.

    Kan godt se at slette en normal debat forum med brulige svar er træls.


  • #17   6. mar 2013 Joh men Mimmi, du har jo altid mulighed for at trække dig ud af tråden selv, og hvis du syntes at debatten løber af sporet er det altid tilladt at bede om hjælp fra Hj Admin.

    Jeg bliver da utroligt ked af det når jeg har brugt tid og energi i en tråd og kommet med brugbart råd eller erfaring at det bare bliver slettet fordi man ikke bryder sig om alle de svar man får, det står jo frit for at springe de indlæg over som man ikke kan bruge, andre brugere vil måske også kunne få brug for de råd på et tidspunkt, så er det da brand ærgeligt at rådene er slettet..

    Hj Admin kan slette hele tråde eller slette enkelte indlæg, så problemer kan altid løses med deres hjælp, de er i øvrigt altid indeover hvis de føler at tingene er ved at løbe af sporet..


  • #18   6. mar 2013 Enig med Heidi, smiley savner at det kan ses, det er ikke altid nødvendigt at fortælle det samme igen igen, det kan nu og da også forstørre problemet, så en TS føler sig hårdt ramt for det kommer 10 fold, men hvis du vil følge en tråd, skal du skrive i den, og enig kan du trykke, det ganske anonymt, men det ville være rat man kan stå ved det ,når man trykker enig og man så kan følge den tråd.

  • #19   6. mar 2013 På nogle fora kan man få trådene låst af en admin/hj.admin, så der ikke kan tilføjes flere indlæg...
    Det var måske også en mulighed?


  • #20   6. mar 2013 Jette :

    Du behøver nu ikke at skrive i en tråd for at følge den, øverst på siden (altså lige over start indlægget) der er en lille tekst, hvor der står følg tråd, hvis du trykker på den så får du besked, nøjagtig som hvis du har skrevet i tråden smiley


  • #21   6. mar 2013 Her er det nedslående svar smiley
    Har oprettet en tråd med svaret



    Tak for din mail.

    På KatteGalleri.dk er det muligt at slette et indlæg eller emne om dagen, og dette er umiddelbart ikke noget vi har planer om at lave om på.
    Heldigvis kan vi også se, at af alle de emner, der oprettes på siden er det trods alt de fleste der overlever.

    Vi vil selvfølgelig tage dit input med videre, da vi godt kan forstå at det er frustrerende, hvis en god og og lærerig tråd slettes.

    Men som sagt har vi ikke på nuværende tidspunkt planer om, at lave om på det.

    Med venlig hilsen
    Bazoom


  • #22   6. mar 2013 Heidi smiley så lære jeg noget igen, jeg er lidt langsom til alt dette med nettet, man får jo ikke en manual.
    Øv Trine smiley


  • #23   6. mar 2013 Hmm , skal vi ikke alle sammen skrive til Bazoom om ovennævnte problem? Med så mange enige , må der da være noget om snakken når vi siger at det er til grin at indlæg slettes!

  • #24   6. mar 2013 Jeg kunne faktisk godt tænke mig en knap for Fed og kursiv, for jeg lærer det aldrig... skulle det være svært, men pyt, sagen er jo ligesom allerede afsluttet.

  • #25   7. mar 2013 Det er godt nok træls smiley

    Men tak for dit forsøg


Kommentér på:
Dette indlæg er sendt til Bazoom

Annonce