{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børste til Maine Coon
  • #1   24. jan 2013 Kan ikke undvære min Furminator til min skovkat smiley

• #2   24. jan 2013 Jeg vil anbefale dig at købe en alm børste til kat og så en karter..

Men jeg ville nok rådføre mig med opdrætter, de ved lige hvad du skal bruge, de kender jo deres katte og kan anbefale hvad de bruger..

Jeg ville slet ikk bruge sådan en furminatoer, den er alt for aggressiv, den kan bruges hvis du får problemer med filterknuder, men ikke som alm pleje af katten, den fjerner jo ikke kun løse hår men tynder pelsen også..

• #3   24. jan 2013 Kan heller ikk lide at bruge furminatoren, har en, men nej den er ikk god til katte syns jeg, har før brugt den på min hankat som er halv skovkat, og den tager alt for meget.
    Men ja tænkte også at spørge opdrætteren når jeg skal op at hente ham, har en lille karte, men tænker at jeg nok skal have købt en bedre en.

• #4   24. jan 2013 Til at starte med er den lille nok ok, ved min søster havde en lille karte da hendes var killing og da han blev større købte hun er der var btørre og bredere, jeg har i dag fået hendes lille karte, fordi min huskat fælder en del, så for at tage det værste i fældnings sæsonen så børster jeg hende med den (hun kan godt nok ikke lide det smiley )

• #5   24. jan 2013 Jeg har en furminator der kommer i brug ca hver anden uge, og så en alm karte. Det virker fint, så den kombination kan rekommenderes. Eller en god kam til katte.

Han har kun haft en lille filterknude en gang - og det var fordi han stod og gnubbede sig op ad flasken med opvaskemiddel...

• #6   24. jan 2013 Jeg bruger stålkam sådan i denne stil http://www.alttilhundogkat.dk/kamme?/Generelt/HUNDE/Børster Kamme Sakse mm/Kamme./Kam m blødt gummihåndtag fin/&showitem=70

Billede 2 og 3

• #7   24. jan 2013 Jeg bruger også flere stålkamme, med forskellig længde og afstand på tænderne, du kan også få dem med tænder som rullerrundt om sig selv, de er gode, jeg har også en lille karte med dupper på tænderne.
    Furmenator bruger jeg i fældningstiden, det er utroligt hvad sådan en langhåeret kat kan have af løse hår, den køres ganske let hen over overfladen og du kan fylde den igen og igen, og kastrater har meget underuld, lige meget hvor tit jeg børster og hvor grundigt, kommer der nu og da en knude, Manne er mester til at snyde mig, han vender og drejer sig gerne for at blive børstet smiley på den samme side.

• #8   24. jan 2013 Tak for jeres svar, har skrevet lidt med opdrætter, og han har sendt nogle links til de børste som han bruger. og han anbefaler også kamme til underuld og sådan. så jeg må ud at have købt lidt børster.

Kommentér på:
Børste til Maine Coon

Annonce